Cílem tohoto prohlášení je seznámit a ujistit všechny naše zákazníky, dodavatele, zaměstnance a další
spolupracující fyzické osoby se zásadami a pravidly, kterými se naše společnost řídí při ochraně osobních údajů
podle nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) číslo 2016/679 ze dne 27. 4. 2016 (dále jen „GDPR“). Toto
nařízení GDPR vstoupilo v platnost dnem 25. 5. 2018. Odkaz na zdroj
I. Základní ustanovení
Správcem osobních údajů podle článku 6 Nařízení EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY 2016/679
o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů o volném pohybu těchto
údajů (dále jen: „GDPR”) je Obecní úřad Vrbčany,
se sídlem: 280 02 Vrbčany 25 (dále jen: „správce“).
Správce osobních údajů
Obecní úřad Vrbčany
280 02 Vrbčany 25
Email: info@obecvrbcany.cz
telefon: 725 021 070
Osobními údaji (dále jen “Osobní údaje“) se rozumí veškeré informace o identifikované nebo
identifikovatelné fyzické osobě, kterou lze přímo či nepřímo identifikovat, zejména odkazem na
určitý identifikátor, například jméno, identifikační číslo, lokační údaje, síťový identifikátor nebo
na jeden či více zvláštních prvků fyzické, fyziologické, genetické, psychické, ekonomické, kulturní
nebo společenské identity této fyzické osoby.
O řádné nakládání s osobními údaji se stará také pověřenec:
Na pověřence se také můžete obracet s jakýmikoliv dotazy, podněty a požadavky na uplatnění Vašich práv, které se týkají přímo Vašich osobních údajů používaných v rámci některé agendy v obci, a to zejména, pokud se nechcete obrátit přímo na zástupce obce. Pověřenec Vaše dotazy, požadavky a podněty odborně vyhodnotí, předá správci spolu s doporučením, jak je řešit, případně vám poskytne základní informace a konzultaci. Je vázaný mlčenlivostí a dodržuje důvěrnost i o stížnostech . Odpovědný za vyřízení Vašich dotazů, podnětů, námitek a požadavků je však výhradně samotný správce.
II. Důvod zpracování osobních údajů
1. Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je plnění smlouvy mezi Vámi a správcem podle
čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR. (dále jen “Plnění smlouvy”) - zpracování je nezbytné pro splnění
smlouvy, jejíž smluvní stranou je subjekt údajů, nebo pro provedení opatření přijatých před
uzavřením smlouvy na žádost tohoto subjektu údajů.
2. Ze strany správce nedochází k automatickému individuálnímu rozhodování ve smyslu čl. 22 GDPR
III. Účel zpracování, kategorie a zdroje osobních údajů
Osobní údaje včetně citlivých osobních údajů zpracováváme pouze v oblasti mezd a personální agendy. U
osobních údajů, jakou je fotografie zaměstnance pro prezentaci na webových stránkách společnosti máme
zajištěn svobodný souhlas podle zásad GDPR.
Zpracováváme osobní údaje fyzických osob zejména v oblastech a agendách:
Vedení účetnictví
Mzdová a personální agenda
Obchodní agenda
Webové stránky organizace
IV. Doba uchovávání údajů
1. Správce uchovává osobní údaje
V případě objednávky po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností
vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem a uplatňování nároků z
těchto smluvních vztahů. (po dobu 15 let od ukončení smluvního vztahu).
2. Po uplynutí doby uchovávání osobních údajů správce osobní údaje vymaže.
V. Příjemci osobních údajů (subdodavatelé správce)
1. Příjemci osobních údajů jsou osoby:
Zajišťující služby provozování webu je fyzická osoba Michaela Mikovcová.
Osobní údaje Subjektu údajů mohou být pro účely řádného plnění smlouvy
poskytnuty poskytovateli doručovacích služeb, a dále osobám, které správci
poskytují právní, účetní a IT služby v zájmu zajištění řádného plnění povinností
stanovených obecně závaznými právními předpisy. Správce nemá v úmyslu
předat osobní údaje subjektu údajů do třetí země, mezinárodní organizaci nebo
jiným, než výše uvedeným třetím osobám.
VI. Další ujednání
1. Máte právo na přístup ke svým osobním údajům
2. Jste oprávněni kdykoli aktualizovat, opravovat či měnit své osobní údaje, případně omezit
zpracování osobních údajů
3. Můžete vznést námitku proti zpracování osobních údajů.
4. Dále máte právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů v případě, že se domníváte,
že bylo porušeno Vaše právo na ochranu osobních údajů.
VII. Podmínky zabezpečení osobních údajů
1. Správce prohlašuje, že přijal veškerá vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení
osobních údajů.
2. Správce přijal technická opatření k zabezpečení datových úložišť a úložišť osobních údajů v
listinné podobě, zejména hesla, antivirový program, zálohování, uzamykání.
3. Správce prohlašuje, že k osobním údajům mají přístup pouze jím pověřené osoby.
VIII. Závěrečná ustanovení
1. Odesláním objednávky přes uvedený email potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany
osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.
2. Správce je oprávněn tyto podmínky změnit. Novou verzi podmínek ochrany osobních údajů
zveřejní na svých internetových stránkách